۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱

معاون استاندار ایلام:

وضعیت زیرساخت های درمانی در استان ایلام راضی کننده نیست

وضعیت زیرساخت های درمانی در استان ایلام راضی کننده نیست

ایلام-معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: وضعیت زیرساخت های درمانی در استان ایلام راضی کننده نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی ظهر شنبه در ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت مناسب استان در بحث کرونا و تشکر از همه دست اندرکاران و دستگاه‌هایی که در بحث مدیریت و کنترل بیماری کرونا تلاش داشته‌اند، افزود: با توجه به تهدیداتی که در این خصوص وجود دارد رعایت پروتکل‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و اقدامات مناسبی که در این حوزه انجام شده ادامه داد: نیازمندی‌هایی در مدارس وجود دارد از جمله تأمین ماسک و همچنین ضد عفونی کردن و تهویه فضای مدارس است که باید با کمک از دستگاه‌های اجرایی این مسائل رفع شود.

حسنی افزود: همچنین در ابتدای ورود دانش آموزان به کلاس غربالگری حائز اهمیت است و اگر فردی علائمی دارد نباید وارد مدرسه و کلاس شود و در این زمینه نباید دانش آموزان و اولیا نگرانی از غیبت دانش آموزان برای حضور در کلاس‌ها داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه برخی از بیمارستان‌های استان در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برند و در شأن مردم ایلام نیستند، بیان کرد: در این حوزه خود دانشگاه علوم پزشکی هم باید پیگیری نماید در خصوص بیمارستان جدید استان باید مشکلات مختلفی که برای راه اندازی آن از جمله بحث مسیر دسترسی و همچنین تکمیل این بیمارستان‌ها و بودجه‌هایی که باید اختصاص یابد به سرانجام برسد.

وی با عنوان این مطلب که وضعیت درمانی در استان راضی کننده نیست و مردم مشکل دارند، اضافه کرد: وجود پزشک متخصص، نیازهای تجهیزاتی، مکان‌های درمانی و دیگر مشکلات از جمله اولویت‌های درمانی استان است که تیم جدید دانشگاه علوم پزشکی باید این رفع این مسائل را در دستور کار قرار دهد.

کد خبر 5462811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha